vismut

Helg!

Publicerad 2012-03-23 16:06:33 i Allmänt

Sicken dag!

Började med en 30min löp redan kl 06.20 men var ändå på jobbet kl. 8. Det var ganska svårt att trycka upp tempot med morgonsega ben men istället kände man sig extremt duktig så det gav nog något ändå.

Efter fredagsmötet åkte jag för att träffa killen som ska trycka min avhandling och fick se provtrycket på framsidan samt bestämma papperskvalité etc. Jobbigt att man måste välja, haha.
Liu-Tryck finns på Campus Valla och även om jag hängt där i fyra år mellan 2002 och 2006 så hade jag helt glömt bort hur sjukt många cyklar som finns där!

 

Eftermiddagen på kontoret tillbringades med läsande av artiklar. När Hanna gick hem började det att hända grejer:

 

Upp med fönstret på vid gavel och...

...av med tröjan.


Mer träning står på programmet för det som återstår av fredagen. Lördagens plan är att göra cykeln vårfin - tvätt, mek och infettning av kedjan. Bort med (allt) grus från gatorna också så är det vår på riktigt sen.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela