vismut

Manboy

Publicerad 2012-03-02 20:41:24 i Allmänt

(Eric Saade)

Idag skulle det ha varit tre veckor men jag råkade ut för en olycka igår när jag tänkte fixa till det lite. Ibland ska man inte stirra sig blind på siffror utan mer se till hur långt man tror 2mm egentligen är. Hann dokumentera 20 dagars "skägg" innan olyckan. Jag är nöjd.

 

Fick en hel del kommentarer idag och de flesta tyckte faktiskt, överraskande nog för mig, att jag hade passat i stubben. Tydligen såg jag manlig ut? Eller som Hanna (som var mest besviken av alla - undrar hur äktenskapet går om Christoffer tar fram rakhyveln...) sa: "Nu ser du ut som 22år igen".

 

24h stubb

Omanlig eller ej men det är väldigt skönt att det inte känns som att man är oren runt munnen hela tiden.

Kommentarer

Postat av: Per

Publicerad 2012-03-04 16:49:53

Jäklar, du ser ut som en rysk hockeyspelare halvvägs genom slutspelet...eller, med tanke på att bilderna är beskurna under ögonen, som någon vars identitet kvällspressen vill dölja?

Postat av: Hanna - saknar skägget

Publicerad 2012-03-04 19:04:54

Skägget gjorde sig inte så bra på bild, det såg mycket bättre ut i verkligheten. Manligt och fint!



Och nej, Christoffer har rakat sig en gång, det räckte så bra så. Kommer inte att ske igen!

Postat av: Björn

Publicerad 2012-03-04 20:06:24

:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela