vismut

Nej

Publicerad 2012-03-07 22:21:02 i Allmänt

(Raymond & Maria)

För första gången i mitt liv har jag faktiskt känt ett behov av att använda mig av en kalender för att skriva ner saker i. Ojojoj.
Närmaste veckan ska jag vara egoistisk; står man inte inbokad i min kalender när jag stänger ner datorn om 10min har man inte en chans att träffa mig.

Jag har satt en deadline på mig själv att ha skrivit "klart" till mitten av nästa vecka men det dyker upp nya saker hela tiden. Det spelar ingen roll om det är roliga, sociala, spännande, livsförändrande eller bara tidskrävande uppgifter. Det är lite stressande faktiskt. Eller, jag är inte stressad (än) men eftersom det bara fylls på med andra grejer än skrivande så närmar jag mig en sådan gräns.

Hade besök på labb av Jörgen ikväll. Passade på att stöka till lite innan hans besök :-)

Före:

 

Efter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela