vismut

Ont i tungan

Publicerad 2012-03-11 18:32:36 i Allmänt

Ajajaj. Måste ha varit en all-time-high tugga i tungan jag tog idag. Om det blödde? Jo då...

Gårdagsbrunchen var intressant. Fyra barnvagnar, två tjocka magar, en pappa i solglasögon och en blivande pappa som sa "älskling, vi ses hemma". Hahaha, vissa mådde visst inte så bra efter fredagspartyt!

Själv var jag bara seg men efter lite jobb på en ännu segare dator var det dags för melodifestivalstittande med en hel drös BodyAttackare.

 

Det blev inget dansgolv och när jag gick hemåt satt de andra och tittade på en BodyAttack-instruktionsvideo från 2004. Yep.

 

Undrar om de märkte att jag försvann...

Idag döptes Tilde.

 

Pappa Axel stal showen både vid dopfunten när han svarade på prästens fråga om Tilde och Gud samt inne i församlingshemmet när fönstret skulle öppnas:

 

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-03-11 21:53:14

Shit vilken tragisk bild när vi sitter där som hökar framför tvn. Ska det där kallas fest...? Ännu mer tragiskt att du framstår som sjukt bortglömd. Det är du inte!

Ps. Insåg också att jag måste börja jobba på hållningen. Ds.

Postat av: Björn

Publicerad 2012-03-12 07:33:26

Tragiska vet jag inte om ni var men jag kan skriva under på nördiga ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela