vismut

Rastlös

Publicerad 2012-03-31 18:51:45 i Allmänt

Nej då. Inte behövde jag vänta ytterligare 13 månader på nästa förkylning. Knappt två månader efter den förra var det alltså dags igen. Det trodde jag aldrig att det lilla jag kände i onsdags morse skulle utveckla sig till men torsdag var det feber, huvudvärk, nysningar och förbannat ont i ryggen + nacken. Var hemma från jobbet då men igår var det faktiskt ganska mycket bättre (och alvedon fungerar) så på förmiddagen satt jag och lyssnade på Cillas disputation. Brr, den sista innan det är dags för mig!

Gick även på middagen på kvällen. Dumt, ja, men jag ville verkligen gå. Övriga arbetskamrater var också glada att jag var med. Det hade tydligen inte gått så bra när de tränade inför middagens sångföreställning och behövde en stark röst. Hmm. Efteråt var det någon som sa: "Så bra att du var med. Vi andra följde bara dig..."

Idag mår jag ännu bättre men har tvingat mig till att vara hemma och lugn. Ett tag var jag ordentligt uttråkad men det löste sig självt efter ett bad då jag sov  i 2,5h så får väl se hur bra det går att sova ikväll.

Planen för kvällen var egentligen spelkväll men den ställdes in p.g.a att i alla fall 4 av 5 som var på våffelkalaset insjuknat under veckan. Fördrinks-testning hos Christian samt häng med Johan och Sigge har också ställts in av hänsyn till dem. Blir väl jag, popcorn och något på TV ikväll. Suck! Jag var så pep på den här helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela