vismut

Uppsala

Publicerad 2012-03-13 21:21:24 i Allmänt

Idag har jag varit på Statens Veterinärmedicinska Anstalt i Uppsala för en jobbintervju. En postdoc-tjänst på ett år. Hade innan fått höra att Uppsala är en bättre variant av Linköping och visst, jag gillade det jag såg även om jag kan lova att jag kommer bli påkörd av en cyklist redan första veckan jag bor i Uppsala om jag får tjänsten.

Domkyrkan var nog lite finare än Linköpings

Fyrisån nog lite roligare än Stångån

Även Uppsala har visst gula kranar och de verkar lite större än i Linköping (mycket internt skämt som inte ska spridas vidare. Världen behöver inte veta hur trög jag kan vara...)

 

Nyss kom jag hem och efter att ha sett mig i spegeln kunde jag konstatera att jag just varit på anställningsintervju med tshirten ut och in. Yep.

Noggrann är jag ja...

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-03-15 06:24:27

Spännande med intervju och härligt med tröjan ut-och-in ;) Hoppas du får jobbet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela