vismut

999

Publicerad 2012-05-01 20:46:38 i Allmänt

Vilken fantastisk dag!

Men vi börjar igår.
Jag jobbade till kl. 13 innan jag gjorde shortspremiär (med knäskydd dock) på en löprunda i Tinnerö. Sen var det lite fix inför kvällens Valborgsfirande då Madelene och jag bjudit in till någon form av gemensamt födelsedagsfirande. Jag fick ett par boxningshandskar! Jag är skitnöjd!

I väntan på gästerna.
(Så skumt! Var visst enda bilden jag tog. Hmm, måste ha använt någon annans kamera. Vet ju att jag tog.)

 

Vi kollade in elden i Tannefors tillsammans med resten av Linköping.


Idag åkte jag ut till Å&J i finvädret. Även Siggis var vårglad.


Gå i betongskor är svårt och jobbigt

Betydligt roligare att åka i gåvagnen. Speciellt när pappa inte är hemma och kan förbjuda...

Allt är bra med att åka ut till Åsa och Johan. Man får sol, barnmys, kläder och mat.

Fast idag gjorde jag mig allt förtjänt av det.


Avslutade 1 maj med grill och uppätning av rester från igår. Fantastisk dag även om jag blev förödmjukad i kortspelande (men vad gör väl det om 100 år?).

Vill INTE jobba imorgon.

Kommentarer

Postat av: Sur

Publicerad 2012-05-01 21:43:33

Jag hade ju kunnat bjuda på ett leende om det nu va den enda bilden som togs denna kväll...!

För övrigt har det varit två helt underbara dagar. Men det där esset kommer jag komma ihåg så länge jag lever :-)

Postat av: Trög?

Publicerad 2012-05-01 21:44:25

Med risk att vara trög så fattar jag inte 999...? Vad skulle det betyda?

Postat av: Björn

Publicerad 2012-05-01 21:56:14

Sur: Vilket ess? :-P



Trög?: Vänta till nästa blogginlägg...

Postat av: PL

Publicerad 2012-05-02 00:24:44

Gillar du Kent, kanske? Med tanke på inläggets titel...

Postat av: Björn

Publicerad 2012-05-02 07:26:54

Fortsätt gissa.

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-05-02 19:40:10

Jag gissar att nästa inlägg är nummer 1000...

Postat av: Maria

Publicerad 2012-05-03 20:09:56

mmmmmmm ostbagar! hoppas man far sadana pa ditt kalas. zpeziellt de zom heter Crunch Doodlez.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela