vismut

Bättre och bättre

Publicerad 2012-05-06 17:48:31 i Allmänt

Nu har Sigge bott över hos mig igen. Han skötte sig exemplariskt och i och med att han tydligen satte nytt personbästa i att sova länge på morgonen gjorde det inte så mycket att jag hade svårt att sova med ett snarkande litet barn på golvet nedanför.

Den här gången kom han redan tidigt på eftermiddagen så vi hann leka i Trädgårdsföreningens lekpark tillsammans med assisterande barnvakten Madelene.

Lekparken var rolig för både stora och små

 

Hemma hittade han min bok:

Det var ont om bilder på traktorer så han slutade snart att bläddra

 

När Johan hörde att vi kanske skulle bli två barnvakter konstaterade han att det nog var bra när nattblöjan skulle på. Ja, det var en jäkla tur. Annars hade jag fått be någon granne om hjälp att hålla fast honom. Vi fick dessutom öva två gånger inom 15 minuter...

 

Bara pyjamasen kvar. Pust.

 

Idag cyklade jag runt Rängen. Jag är så glad att jag inte ska cykla Vätternrundan i år för nu kan jag bara finglida i finväder på cykeln. Det är SÅ HÄRLIGT.

 

Nehä, dags att fortsätta avvecklingen av akvariet. Skrubbdax.

Kommentarer

Postat av: Inger

Publicerad 2012-05-07 19:52:02

Det känns tryggt att veta att du finns som barnvakt Björn!!!

Postat av: Björn

Publicerad 2012-05-07 20:23:45

Jajamen. Jag har ju tränat med Sator tidigare och i jämförelse är det här betydligt mysigare. Han bits t.ex. inte när han är hungrig. Inte när vi myser heller...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela