vismut

Ersättaren

Publicerad 2012-05-20 20:59:19 i Allmänt

Torsdag och fredag försvann snabbare än snabbast. Hann inte med så mycket och rundade av fredagskvällen med uggleskådning från Johans ljugarbänk bakom förrådet.

 

Lördag och söndag tillbringade jag väldigt oväntat i Stockholm. Stackars stackars Jörgen som missade min disputationsfest var inte kry nog att följa med Mia, Henrik och Madelene till Stockholm så istället fick jag ta över hans plats. De två sistnämnda skulle på Les Mills-utbildning och skulle passa på att ta en weekend i huvudstaden.

När Henrik var iväg på sitt första pass gick jag och tjejerna i affärer. När vi kom till Åhlens bikiniavdelning vandrade jag dock iväg själv. Sen lämnade Mia och jag av Madelene vid SATS för hennes träning...

 

... medan vi åt glass och "hängde".

Mia räknade ut att jag "hängde" i 45 effektiva minuter då det inte räknas att blippa med telefonen och impregnera skor.

Kvällen tillbringades en stund med en spelning på en rysk bar (KGB) innan jag ville sjunga karaoke. Tyvärr ville de andra inte köa för att höra mig sjunga så det blev promenad tillbaka till hotellet istället.

 

Idag glassade vi på Djurgården.

Värt att notera är att de båda manliga resenärerna hade missat att packa tandborste. Dock var det bara en av dem som införskaffade en ny...

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-05-21 13:20:56

Det ser gott ut med all glass men hu så dyrt med Ben och Jerrys. Jag måste säga att den är god men inte prisvärd, jag antar att du håller med eftersom din beskrivning av äppelkakssmaken inte var så positiv?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela