vismut

Inte pappa. Inte mamma. Björn!

Publicerad 2012-11-07 21:47:00 i Allmänt

Så har jag gjort dagisdebut.
Dagisfröken var mest orolig för att Sigge inte skulle vilja följa med mig hem medan jag själv fruktade alla barnsäkra grindar som skulle passeras. Frökens känslor var obefogade medan mina var det motsatta - vid sista grinden, inför vittnen, tog det stopp...
 
Möttes av en nöjd, kramig Sigge som gav mig en rejäl kyss (pussad av ett dagisbarn på dagis, kan det bli värre???) som gärna följde med hem.
 
Soffmys (om det nu inte vore för den där jobbiga blixten)
 
Under två timmar hann vi äta, leka samt ligga i soffan och kramas. Även om han inte kan säga 'Björn' så är jag glad att han förstår NEJ!!! för annars hade jag haft ett traktoravtryck i min platt-tv nu.
 
Styrketräning
 
AAAAAAAAH! Med båda händerna går det bra att bära sparkossan
 
Allt gick helt problemfritt, tyckte jag, tills hans mamma kom och skrattandes konstaterade att Sigges skor var lite större än de var i morse. Hmm, där var förklaringen till varför de var så lätta att få på. Haha, undrar om det gick lika lätt för den förälder som fick kämpa med ett par Kavat-skor modell mindre!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-11-08 09:31:27

Haha, älskar Sigges frilla!

Postat av: siggesmormorspappa

Publicerad 2012-11-08 12:40:04

tur att det var lättmjölk i kossan

Postat av: SofiaA

Publicerad 2012-11-09 05:18:58

Bra jobbat Björn! Vilken storebrorsa!

Postat av: Björn

Publicerad 2012-11-09 21:00:31

Ulrika: Alla som gnider håret mot min soffa får lika fin :-)

siggesmormorspappa: Nej du, Sigge är stark! Be honom visa nästa gång ni ses!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela