vismut

Sova sova sova

Publicerad 2012-11-03 18:55:52 i Allmänt

Oj vad jag sover mycket. Flera dagar denna vecka har jag tuppat av innan kl. 22 och sovit till mellan 05.30 och 06.00. Stor kontrast mot förra hösten då jag var glad om jag fick sova i alla fall en timme vissa dagar i veckan...
 
Nu har jag legat i soffan (och sovit) någon timme men tidigare idag var jag, Sigge, Åsa, Johan och Meenu på Ombergsutflykt. Först stannade vi vid Rökstenen. Johan var mycket imponerad - av den stora skylten som visade vägen till stenen...
 
 
Fika på hjässan, mat i Stocklycke hamn och Vätternskådning vid Västra Väggar fick bli de resterande stoppen.
 
 
Sigge utforskade sin andra höst i livet:
Tränar på snöänglar i grusen inför den stundande vintern
 
Sparkar i löv
 
Ramlar man brukar det ju vara någon som är snabbt framme och får en på fötter igen. Inte om elaka Björn är med. Då är han snabbt framme och täcker en med löv samtidigt som fyra vuxna fotograferar...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela