vismut

The (-) problem

Publicerad 2012-11-22 21:20:00 i Vardagsbekymmer

I brist på te får man dricka - te.
 
Observera skålen till vänster. Av någon anledning blir det bara Rosehip&Raspberry kvar i varje kartong...
 
Ang. te. Fika.
Jag som mest äter fikabröd på jobbet för att vara artig har haft en artig vecka:
Måndag: Måndagsfika på plan 12. Åsa hade bakat supergoda kakor.
Tisdag: Anita bjöd på tack-kaka. God citron"paj".
Onsdag: Onsdagsfika på plan 13. Liza hade gjort en utmärkt cheesecake med lingon.
Torsdag: Emelie spikade - spiktårta (jag lovar härmed att aldrig äta pärontårta innan ett boxpass igen...).
Fredag: Lääär finnas rester i kylen men jag avstår nog. Kan ju inte spränga 80kg-vallen redan till helgen.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2012-11-25 19:30:03

Det krävs ju uppenbarligen nån med varm saft i termosen för att uppskatta det där rosa sliskiga tesubstitutet.
(och kommentaren har dröjt eftersom det blir såhärhär omomm manman skulele skrivava påpå mobilelenn)

Postat av: Björn

Publicerad 2012-11-25 20:48:53

Ah! Du fattar varför jag inte ville avslöja att jag hade saft i termosen va? :-)

Postat av: åsa

Publicerad 2012-11-25 21:22:15

Jagg föredrarr saftt framförr detdärr tettet allaa gångerer!! Ochh varr tettet anledningenn? Nää, fattarr inte, körr varmm saftft när jagg åkerer skidor-- gotttt!!

Postat av: Åsa

Publicerad 2012-11-25 21:24:09

(jävlaa mobilil)

Postat av: Björn

Publicerad 2012-11-25 21:27:55

Att jag skulle bli retad!

Postat av: Åsa

Publicerad 2012-11-25 21:30:51

Ähh, det ärr juju jämt så- attatt jagg retar digig :) men nuu kan juju duu retaa mig förr minmin telefonon...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela