vismut

Kärt barn har många namn

Publicerad 2012-10-21 14:35:00 i Allmänt

Igår hade Eric namnkalas i Naturcentrum och bjöd på supergoda smörgåstårtor som Annica gjort. Mums! Det bjöds även på andra tårtor...
 
 
Som Christian matchade bra med slipsen.
 
 
Stefan vet inte hur man beter sig på kalas. Eldade servett, spillde vatten, försökte dricka stearin och tuggade på tallrikarna. Lågt att skylla allt på Tilde. Förstår att Lena skäms.
 
 
På tal om namn. Under mina 29 år har jag haft ett antal smek-/öknamn. Här är en lista över de jag kommer ihåg:
 
Och så igår. Mitt nya, fantastiska, smeknamn: Plysch-Björn. Hahaha, Liket blev lite sur de (mycket få) gånger jag slog honom i Mario party på Wii igår och använde sig av en rollkaraktär från radioprogrammet Riskradion som sändes under slutet av 80-talet:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela