vismut

Good time for a bad time

Publicerad 2013-04-03 17:52:00 i Allmänt

Här har jag klarat influensor, hotellrum fyllt med snytpapper, magsjukor, vanliga förkylningar och hela fadderullan den här vintern. Varenda jäkel har ju varit sjuk de sista månaderna känns det som. Inte jag. Förrän nu när alla andra är friska. SUCK!
Aja, den är inte så farlig men den tog lång tid på sig att bryta ut. Första känslan i halsen kom i torsdags men det var inte förrän i måndags kväll som det bröt ut, trots ett flertal träningspass de här dagarna.
Bra tid i alla fall. Planerad vilovecka samt gott om tid att bli frisk på innan Kanarieöarna.
 
Ett tag beskyllde jag påskpyntet i tron att det var allergi så nu är pyntet hänvisat till balkongen.
 
Och det är här den kriminella verksamheten kommer in. Det är ju inte tillåtet att klippa björkris så jag döljde mitt brott väl (hmm) när jag cyklade hem längs Lambohovsleden. Se bilden som din 30-årspresent från mig, Ulrika!
 
Påskmat i all ära men frågan är om inte det bästa är att man kan köpa julskinkor igen.
 
Premiärtur på racern i måndags (ajaj i baken igår...). Vi var tre som gav oss iväg men bara två som orkade cykla tills det var dags för fika - bra för mig som glömt mina mackor så jag fick äta av Annicas supergoda smörgåsar istället.
Världens härligaste motionsform
 

För övrigt så var Motala-tjejerna som skulle till Playitas ledare och inte deltagare. Pust. Var lite skraj att jag missförstått vad det var för läger jag skulle iväg på.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2013-04-04 11:13:14

Verkligen bra förklädnad av björkriset!

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-04-04 14:08:29

Så nu är det skinka resten av våren?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela