vismut

Saknar Playitas #2

Publicerad 2013-04-25 21:01:24 i Träning

Vi blev beordrade 3 dagars totalvila (resdagen ej inräknad) och sen två lugna pass innan vi kör igång ordentligt med träningen igen.
Det har säkert varit nyttigt för min kropp har nog varit mer sliten är jag trott. Jag har hållt på att somna kl. 14 på jobbet varje dag den här veckan och jag har sovit en stund i soffan när jag kommit hem.
 
Idag var det så dags för träning igen - tog mig till simhallen och körde ett teknikpass. Oj va' jag saknar 1: att simma i 50m-bassäng
Bild från http://www.playitas.info/
och 2: Linnéa. Så lyxigt det har varit att ha någon på kanten som ger feedback efter varje längd.
 
Jag hade så otroligt dåligt självförtroende i bassängen idag, usch, jag vet inte alls om jag gjorde "rätt". Men något bra gjorde jag nog för det var en helt annan fart in i kaklet än det brukar vara utan att jag för den skull tog i mer.
 
Sen gick jag på cxworx för första gången på en månad. Syrrans massagebänk hade varit ett bättre ställe att vara på - det gick uruselt och jag kände mig svag.
 

Superkompensering - ge mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela