vismut

Sammanfattning cykel 3

Publicerad 2013-04-07 18:03:55 i Träning

Mer än hälften av triathlonträningen avklarad. Otäckt!
 
Målet för cykel 3 var att undvika skador och ja, det gjorde jag även om ett knä var trött två dagar. Däremot klarade jag ju inte av att undvika förkylning vilket innebar lite mer vila än tänkt under viloveckan. Det fick som följd att jag hade 24min mindre träning i cykel 3 jämfört med cykel 2. Dock ökade jag den viktiga träningen totalt sett så ingen fara på taket.
 
Toppveckan innebar 14h 41min träning vilket gav nytt personligt rekord. Nu när jag dessutom kommit ut på racern och ersätter 75 resp. 90min spinning med utomhuscykling undrar jag om inte alla veckor (utom viloveckan) i cykel 4 kommer ligga över den tidsnoteringen...
 
Sista 28 dagarna i tårtformat:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela