vismut

Shoppingsugen?

Publicerad 2013-04-10 21:06:54 i Allmänt

Du kan ju alltid ta en tur hit:
Här finns...
...OK
... Johannelunds glasmästeri
... ELON
... Inter agenturer AB
... Casa Mia
... Bertil Andersson cykel&motor
... AJs bilservice
 
I övrigt vill jag bara att den här veckan ska ta slut. Att som hypokondriker tvingas sitta tre dagar i ett litet litet rum med 15 pers. varav en är dunderförkyld och tre är småförkylda är ruskigt psykiskt påfrestande för mig. Åker jag på det där är träningslägret helt kört - träningsmässigt i alla fall. Får väl ligga vid poolen och snyta mig i värsta fall...

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2013-04-28 19:03:02

Hahah! :) Vilka fynd man kan göra där :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela