vismut

Tack, tack, tack!

Publicerad 2013-04-21 23:01:46 i

(jävla mobilapp, blir jag av med det här inlägget också skiter jag i det här)

Med fem minuters marginal lyckades jag att undvika ytterligare en natt på Arlanda så nu sitter jag på en buss med destination Linköping.
Eftersom jag inte lyckats få iväg ett enda blogginlägg veckan som gått så vet ju inte ni att min vecka på Fuerteventura har varit helt fantastiskt bra!

Eftersom resan till viss del utgjordes av ett bidrag från mina kära arbetskamrater vill jag därför tacka Alex, Anita, Anita, Annelie, Birgitta, Björn, Christine, Cilla, Cissi, Cornelia, Elin, Emelie, Hanna, Heiner, Ia, Ingemar, Johan, Jonas, Kerstin, Lorena, Lotta, Masha, Martin, Mats, Mattias, Peter, Piiha-Lotta, Rikard, Sara, Sebastian, Simon, Siri, Victoria, Vivian, Viviana och Åsa för att ni kom på en sådan utmärkt disputationspresent!

Mer om veckan imorgon men förvänta er inte en uppsjö av bilder för jag har inte haft tid att knäppa så många. Anledningen? -Jag har varit upptagen med att leva livet!

(Här är dock en som jag har på mobilen för ett inlägg i veckan som inte blev publicerat...)


Kommentarer

Postat av: PL

Publicerad 2013-04-23 21:20:11

Låter bra att du haft det bra! Och det är väl bästa tecknet på att en resa har varit lyckad; att man varit så upptagen (med att leva livet) att man inte hunnit fota!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela