vismut

Lite ont faktiskt

Publicerad 2013-08-17 09:36:00 i Allmänt

Hela våren har jag ju skrutit över att min ökade träningsmängd inte resulterat i några skador men... triathlonloppet fick mig nog att trilla över överbelastningsgränsen.
Exakt samma smärta som jag hade i knät dagen efter triathlonet kommer nu under och efter mina långa löppass. Natten till torsdag var smärtsam varje gång jag vred på mig. Jaja, jag har slarvat med stretchning ett tag så att ta ett steg tillbaka i löpningen och stretcha mer borde lösa problemet.
 
Igår förberedes en ny tävling ute på Ekenäs. Dressyr den här gången. Det tog väl 40min att göra färdigt allt vilket ska jämföras med hopptävlingen som tog - lång tid.
 
Sen invigde Ida, Spirith och Sasha stallets nya, inte helt färdiga, paddock...
 
... medan jag letade kantareller att träna Sasha i sök med.
 
Skägget trimmat, skjortan struken, spexet klart - dags för bröllop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela