vismut

Motala

Publicerad 2013-08-10 18:33:12 i Allmänt

Min enda obokade helg under halva juli och hela augusti bokades upp av mamma för några veckor sedan. Grillbuffé och underhållning stod på fredagens program.
 
Riktigt god mat, sisådär underhållning och jäkla kallt i blåsten. Mamma och jag fick oss att bryta upp kvällen i förtid...
 
Är jag i Motala får jag ju utnyttja att syrran har öppnat sin massagelokal så mina lår fick sig 40min uppmjukning.
Nej, man behöver inte ta av sig tshirten när man blir masserad på låren men sån är jag.
 
Hon är jätteduktig och här hittar ni kontaktuppgifter: MEssage massage
 
Vill ni inte ta er till Motala för massagen går det nog snart bra att komma på besök i Linköping också då jag (helt av egoistiska skäl) köpt en extra massagebänk till henne.
 
Helt nyrenoverad lokal. Det enda som var kvar att göra innan hon flyttade in var att fixa taket. Nu är taket klart så "fixa taket" innebar visst att sätta upp isolering... Aja, det där fixar hon nog till snart själv.
 
Ytterligare lördagsaktivitet var svampplockning. Det var rätt dåligt om kantareller men eftersom hela familjen var ute och letade fick vi ändå ihop ca. åtta liter. Till nästa höst ska jag träna Sasha i kantarellsökning!
 
 
Jag har funderat lite till på förra veckans triathlonlopp. Jag var åtta minuter efter segraren när jag inte hade en bra dag. Säg att jag tränar på bra till nästa år och har en lite bättre dag. Då ser det ut så här:
Simningen (med simglasögon och efter simskola): 150s bättre.
Cyklingen: 10s/km bättre.
Löpningen: 15s/km bättre
Sammanlagt: ~6min 40s bättre.
 
Jo då. 2015 siktar jag på seger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela