vismut

Pink is my old bench

Publicerad 2013-08-23 17:28:58 i Allmänt

Måndag: Hemma till kl. 19.
Tisdag: Hemma till kl. 21 med bara fil i magen på kvällen (Ros har slutat med kebab?! Total felsatsning i mina ögon. Kom ihåg var ni läste det först: Ros kommer att konka.).
Onsdag: Hemma strax före kl. 20.
Torsdag: Hemma kl. 21.
Fredag: Mellanlandar hemma kl. 17 innan det blir ner på stan.
 
Puh. Tidiga morgnar på det. Sova får man göra när man är död.
 
Trots min upptagenhet finns det inte så jättemycket att blogga om. Dock: Igår när jag våttorkade min labbänk spred det sig en rosa-röd färg över bänken. Ju mer jag torkade desto mer färg. Här har jag fått bort det mesta (innan jag kom på att jag kunde ta en bild och blogga om det...).
 
 
Jag har ABSOLUT ingen aning om vad det kan vara. Speciellt nyttigt lär det dock inte vara. Hmm, undrar om det var därför jag "dog" en sekund hos Åsa igår kväll. Skitotäckt! Hjärnan fick typ 10^57 signaler samtidigt och slutade fungera för en sekund. Vet inte vad det var heller, har aldrig känt det tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela