vismut

Two down one to go

Publicerad 2013-08-31 08:14:53 i Allmänt

Sicken vecka. Fullt ös medvetslös kanske jag skulle kunna skriva men i onsdags tog jag en skogspromenad istället för att träna bara för att ta det lite lugnt (må vara att jag pratade i telefon för att utnyttja tiden).
I torsdags var det cellbiologifest, igår disputationsfest och snart åker jag till Stockholm på bröllop. Livet är hårt men gott :-)

Och blött. Linköpingsbor vet hur sjukt mycket regn det kom runt kl.18 igår. Mm, då var jag påväg från presentinköp i Ullstämma - på cykel. Möttes av en svallvåg vid sporthallen och vattensjöarna i Trädgårdsföreningen var inte att leka med.

Lyckades helt omedvetet få till en perfekt matchning!


Som så många gånger för: Dansgolvets Drottning och festens snyggaste frisyr! "Du har saknat mig va, Björn?" Mm!


Beroende på DJ så befann jag mig också på dansgolvet. Eller så ändrade jag namn på bordsplaceringslistan. Barnsligt kul - insåg även Johan efter en stund :-)

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2013-09-02 07:40:26

Ser fram emot en rapport om första simskoletillfället! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela