vismut

Mer Prnt Scr

Publicerad 2013-12-12 19:27:52 i Allmänt

Såg den här posten på LinkedIn:
 
 
 
Bara att fortsätta lite till då...
 
Sen har jag också sett det här på Vätterntriathlons hemsida:
 
För den som inte orkar läsa kommer här sammanfattningen: Triathlonet som går i Motala fungerar som kval till VM 2015. På VM körs många olika klasser (age groups) och för att knipa en plats måste man (jag) komma topp 18 på SM i sin klass. På SM finns inga klasser i min åldersgrupp utan det är senior. I hela seniorklassen i år var det 38st som fullföljde och min tid i motionsklassen hade räckt till en 34e plats. Hur många i åldern 30-34 jag hade före mig har jag inte en aning om men om det inte var mer än hälften så...
 
Får nog ta mig en funderare på om jag inte ska gå med i en klubb och tävla "på riktigt" trots allt!

Kommentarer

Postat av: P

Publicerad 2013-12-12 19:57:22

GOGOGO!!! Hur coolt vore det väl inte att delta i VM i sin hemstad!!!

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-12-13 08:56:18

Jag tycker det är självklart! Kör Hårt!!!

Postat av: Rile

Publicerad 2013-12-13 19:14:24

Haller med foregaende: KOR SA DET RYKER BOPPE!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela