vismut

End of story?

Publicerad 2013-02-21 08:36:46 i Allmänt

Det första jag gjorde i morse var att gå till Godset och fråga om de visste något om igår.
 
"Japp, men nu är de iväg! Chauffören som kom igår vägrade plocka upp paketen för att det inte stod vad det var i men det gjorde det ju visst, jag visade honom. Då sa han att märkningen var fel. När DHL kom nu på morgonen frågade jag den chauffören som inte förstod alls, allt finns ju där, så han tog med sig paketen."
 
Sen hade de kommit fram till att chauffören som kom igår inte hade behörighet nog att transportera farligt gods...
 
 
Bra start på dagen i alla fall!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-02-21 08:57:41

Slut på den här historien kanske men DHL kommer nog att fortsätta att vara ett hett samtalsämne på jobbet.

Utdrag från ett mail jag fick igår från Dalco Chromtech:
"Det hade blivit något strul med DHL-hämtningen av dit paket idag så det kom inte iväg."

Jag har rullat tummarna hela veckan pga det här paketet, kan det inte bara komma snaaaaart!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela