vismut

Julen varar än till påska

Publicerad 2013-01-14 21:43:17 i Allmänt

Skit samma att det var tjugondag Knut igår. Jag ser fram emot tisdagens frukost! Och onsdagens. Och torsdagens. Och, ja osv.
 
 
Bara det inte blir som med rödbetssalladen. Jag åt rödbetssallad till "allt" runt julen 2005 men efter det vill jag helst inte ens känna lukten av det...
 
 
Måste också klaga lite. Det största irritationsmomentet i mitt liv just nu är alla dessa förb*** idi*** som envisas med att bröstsimma i snabbsimbanan. Är det, som idag, endast en bana som ugör denna snabbsimbana är det hur drygt som helst att kryssa mellan dem eftersom de tar upp hela banan själva. När jag säger till om saken (så snällt jag nu kan anstränga mig till att låta när jag är så irriterad som jag är) blir de lite förnärmade men byter, oftast, sen till en annan bana. Egentligen är det dock ogjort arbete för de hinner bara lämna så kommer det tre nya bromsklossar och slänger sig i. Jag blir så..... Grrrrrrrrrrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela