vismut

Hur mår du idag då, Björn?

Publicerad 2013-06-17 19:15:21 i Allmänt

Tack bra. Det är väl nu som jag skördar frukten av att jag är så tränad. Lite träningsvärk i en muskel som löper ut med höger lårmuskel - det är allt!
Det mest otäcka efter loppet var att kroppstemperaturen var förhöjd i nästan ett dygn. Det gav skumma drömmar om sol, netonnet, getter och bad i Sandvik. När jag i, hyffsat, vaket tillstånd rapporterade om min dröm via sms fick jag genast ett telefonsamtal där jag ombads förklara vad i hela friden jag menade och svara på frågan om jag verkligen var vaken. Klart jag var vaken, vem sover till 9.21 på en söndag...?
 
Nu har jag också analyserat loppet m.h.a resultatjakt.se.
 
 
Intressanta siffror (som jag tycker) är de sista. Kronologisk pos. t.ex. Det innebär att bara 468 hade passerat mållinjen innan jag gjorde det. Med tanke på att det var ca. 2500pers som startat innan mig innebär det att jag, som man kan se ovan, cyklade förbi 2068 av dem och endast omcyklad av 80 pers som startade efter mig.
Ett bevis på att det inte går så fort tidigt på kvällen är också att det bara var tre i min startgrupp som var snabbare än mig och att medeltiden i vår startgrupp var 14h jämfört med hela rundans snitt på 12h20min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela