vismut

Lugn och fin

Publicerad 2013-06-09 19:32:49 i Allmänt

Mr Inte Sitta Still har i helgen tagit det riktigt riktigt lugnt. Han har till och med läst (i) tre böcker, när hände det sist?
Självklart har han inte varit still hela helgen inte. I fredags var han t.ex. en av fyra på morgonCX. Han har tekniksimmat, cyklat med Christian och sprungit långt också.
 
 
Annat jag kan dela med mig av från helgen är att jag har fått modifiera ett av mina motton. Det som inte går att ta på cykeln är inte värt att ha har jag tidigare haft med tillägget: förutom planteringsjord
 

Det där sista kan jag stryka nu för det går alldeles utmärkt att cykla med 50liter jord. Ett råd är dock att ha däcken mer pumpade än vad jag hade.
 
Det svåraste jag någonsin cyklat med är två stolar till balkongen. Det gör jag faktiskt aldrig om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela