vismut

Inte 56 kort på apor typ

Publicerad 2013-03-03 12:58:27 i Allmänt

Inställd skridskoutflykt igår fick mig att följa med Jufvas-familjen till Kolmårdens Tropicarium. Sist jag var där kom jag hem med en hel massa bilder på apor men den här gången blev det bara en enda från min sida. Min stryktåliga kamera sa tack för sig efter 5 år. Sista kortet blev denna, randiga, bild (av den anledningen kanske några av er redan sett flera av bilderna på annan plats):
 
 
Det fanns dock inga förbudskyltar om det omvända...:
 
Nya sen sist var ett gäng surikater.
 
Och doktorfiskar.
 
Men som svensk får man ju lite dåligt samvete av att vara inomhus i finväder (om man inte bor i LA då med 27 grader redan på förmiddagen...) så i väntan på Skenefärjan som skulle ta oss över Bråviken hittade vi en väntekur där vi kunde fika i skydd från vinden. Tur vi inte väntade med fikat till efter båtfärden för då kom regnet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela