vismut

Varför så tyst, Björn?

Publicerad 2013-03-11 20:40:44 i Allmänt

 
 
Ovan ser ni anteckningar som jag kluddat ner torsdag eftermiddag samt till och från under fredagen. Anteckningarna är mina snilleblixtar och utgör två-tre veckors labarbete. Kul då att mina celler var döda idag på morgonen när jag tänkte sätta igång. Tja, bara två-tre veckor till nya celler växt till sig så mycket så att de räcker till allt jag vill göra.
 
Alltså, är det något jag skulle ha velat lära mig under forskarutbildningen så skulle det ha varit att ta motgångar på labb bättre. Nope, jag blir fortfarande lika j***a lack när experimenten skiter sig. Jag tyckte att det var bättre i höstas men nä, tillbaka i gamla vanor.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-03-12 14:45:00

Aah, det är därför du har sett ut som ett sammanbitet åskmoln. Tur att man har bloggen som informationskanal!

Snygg smygreklam för värktabletter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela