vismut

"Lika mogna båda två!"

Publicerad 2013-05-29 20:54:32 i Allmänt

En typisk grej med Rille var att han ibland kunde komma upp i labb med sin full-i-fan-min och hiva fram en utskrift av ett foto på en där han ändrat något litet litet vilket fick en att se helskum ut.
 
Bästa exemplet är nog trots allt när jag skulle på födelsedagskalas hos en av hans kompisar som jag inte visste exakt var hon bodde. När jag gick och pratade med Rikard i telefon hörde jag ju att det var något på G och helt plötsligt står jag framför en port med en uppsatt bild där huvudet på ett av våra "skämtfoton" var utbytt mot mitt. Aja.
I helgen ville Rille att jag skulle ta en ditt på hans CV vilket jag gjorde och snäll som jag är kritiserade rejält. För att han skulle få ordning på layouten åtminstone skickade jag mitt som en mall. Vad fick jag för det? Jo, kortet på mig själv i CVt i retur - modifierat.
Det där kunde han ju inte få komma undan med så jag infogade en bild i hans CV...
 
 
Detta fick ju någon att utbrista det som utgör rubriken och den personen har just nu två modifierare på sig...
 
Andra klassiker som jag hittade i mailen:
 
Alltså, Åsas modifierade öga gör fantastisk skillnad!
 
De två tvillingarna fick någon att associera till Alice i underlandet (?):
 
 
Idag har jag opponerat (expert reviewer) på ett ex-jobb. Det var riktigt kul (och skönt att studentopponenterna inte snodde en enda av mina frågor...)!

Kommentarer

Postat av: Rille

Publicerad 2013-05-31 05:24:51

Hahahaha, ahh, good times :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela