vismut

Lite damm i hörnen har väl aldrig skadat

Publicerad 2013-05-07 21:00:24 i Allmänt

Ok, så här är det. Min vardagscykel behöver en vårgenomgång och min lägenhet behöver dammas etc men det är ju inte direkt så att jag tackar nej till utflykter eller liknande för att vara hemma och åtgärda problemen.
 
Efter att hela dagen tittat ut på det fina vädret blev det senare en kajak-tur på stångån/Roxen. Hade jag haft bil och färre andra fritidsintressen hade jag nog skaffat mig en kajak och paddlat runt med tält i packningen!
 
Fotografen var visst inte så inne på det här med zoom så de flesta kort på mig paddlandes föreställer en prick ute i vattnet :-)
 
Spänna magen var det ja.
 
Vis av erfarenhet från mitt förra paddlande hade jag en kajak nästan lika stabil som en kanot.
 
Utsikt från min kajak.

Kommentarer

Postat av: Åsa- skepparmästare

Publicerad 2013-05-08 08:14:53

Å vad sugen jag blev på en tur med smulan nu!

Postat av: Björn

Publicerad 2013-05-08 18:45:03

Ja! Vi får inleda en övertalningskampanj så att hon kommer i vattnet snart igen. Johan ska ju vara ledig så mycket framöver så då har han ju massor med tid att fixa med båten på :-)

Postat av: Madde

Publicerad 2013-05-19 16:31:34

Kan inte låta bli att fortsatta läsa din blogg då och då. Denna gång kunde jag heller inte låta bli att kommentera för bilderna från paddlingen är verkligen superfina!

Postat av: Björn

Publicerad 2013-05-19 21:19:49

Jo det var riktigt gynnsamma fotoförhållanden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela