vismut

BusBjörn

Publicerad 2013-11-09 08:20:00 i Allmänt

Med jämna mellanrum hittar jag på bus på jobbet. På Rikardtiden handlade det mest om att skrämmas och jag minns fortfarande hur jag skrämde skiten ur honom en lördag när jag gömt mig på hans kontor.
 
Jaja, nu är det mer fyndiga saker som t.ex. lägga ljus som ser ut som äpplen i fruktkorgen (som någon humorbefriad flickvän avslöjade i förväg) och så igår, gömma mat.
 
Annelie pratade om sin lunch, pizzarester, redan på frukostrasten. När jag vid lunchen kom ut i fikarummet står ovan nämnda pizza framme- helt obevakad- så jag gömde den och ersatte tallriken.
 
När sen Annelie kom och skulle äta var det skitroligt att se hennes reaktion för hon hade tidigare tänkt på att det var dumt att låta den stå framme (något som brukar signalera 'varsågod'. I alla fall när det gäller fikabröd) så hon trodde verkligen att den var uppäten.
 
Haha, tyvärr har hon lovat att ge igen men jag sa att man inte får skämta med mig om mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela