vismut

En mil i timmen

Publicerad 2013-11-23 20:07:16 i Träning

Kollade just i träningsdagboken och det var lätt att räkna ut min medelhastighet för året vad gäller samtliga (allt från box och styrketräning till löpning och cykling) träningsformer:
 
 
Vad gäller löpningen har jag, om jag räknar in mina triathlonlopp, just passerat 100mil under 2013. Just idag nöjde jag mig dock med styrketräning och tur var väl det. Högre puls och segare än vanligt. Mindre blodkroppar eller gårdagsvinet som är orsaken?

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2013-11-25 12:19:49

Definitivt blodkropparna som saknas, så mycket vin blev det ju inte ;) Tur det är en vecka kvar till alla fester så du inte blir kalas på ett glas :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela