vismut

Sasha och Husse

Publicerad 2013-11-15 20:21:00 i Allmänt

Well, i brist på barn att blogga om får jag väl blogga om en hund. Ida är borta på toastmaster-spånande och mitt "morotsplockande" blev uppskjutet så jag och Sasha hänger i soffan och äter chips (jag), dricker en 2.8a (jag) och tittar på The Mentalist (båda (fast jag vet vad som händer då jag redan sett avsnittet)).
 
Efter att inte ha setts sen i måndags morse blev jag välkomnad i hallen när jag idag kom från gymmet. Sen blev det mys i soffan några minuter innan jag gav mig iväg på en löptur (därav den sunkiga träningströjan i soffan...).
 
 
Puss!
 
Sen stekte jag pannkakor inför morgondagen. Det var någon som såg att jag hade misslyckats med en och bara väntade på att den skulle svalna...
 
Den som väntar på något gott...
 
-Varsågod!
 
Att fördiska var heller inte det något problem:
 
Men jag fick leta lite efter bunken när det var dags för mig att diska (eller, om jag ska vara ärlig står den fortfarande i diskhon med vatten i sig. Varför göra det idag när man kan göra det imorgon, liksom?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela