vismut

En egen ängel i mitt rum

Publicerad 2013-10-15 21:32:00 i Allmänt

Tjejen och hunden kom hem och vi sågs väl i typ 14 vakna timmar innan det var dags för mig att åka iväg med destination Gimo. Inte lika fancy som shopping i München men ändå.
Vi hann dock städa på ridklubben och leka med Fika.
 
Gimo sen då. Vad känner man(jag) till om Gimo? Jo, att de har en herrgård och det räckte för mig för det var just dit jag skulle.
 
 
Lite spännande blev det vid incheckingen då jag fick dela rum med någon för mig okänd - Gabriel. Väl uppe på rummet insåg jag att det var mer än rum vi skulle dela...
 
 
När det var dags för sänggående mötes vi dock av följande lapp:
 
 
Så jag knallade över till rum 185 istället. Vad ska man säga. Ur askan till - ja, inte elden i alla fall. Åtminstone inte innan jag startade elementen på maxtemperatur...
 
 
Vad annars att rapportera? Jo, att jag känner mig hur dum som helst på den här konferensen. Flödesdata, cellmarkörer och germinalcenters överallt. Såg en endaste westernblot. Jag är ingen cellbiolog! Även Anders konstaterade fakta:" det är mest rena grekiskan för dig va, Björn?" Mm.
 
Vi har ätit god mat också. Eftersom vi hade ett tight schema hade vi blivit lovade lunchlåda på bussen mellan Uppsala och Gimo. Gissa om jag är nöjd med att ha grundat med en burgare på stationen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela