vismut

Utan tjej och hund

Publicerad 2013-10-10 21:21:00 i Allmänt

Ida är i Tyskland för "lika delar konferens, shopping och öldrickande..." och Sasha är hos hundvakterna. Vad jag gör?
Tja.
Mat, öl och biljard igår:
Pelle impar på oss övriga...
Dessutom slog jag sönder min axel när jag skulle slå mitt pers på Boxer. Jag var nära men lyckades inte så det var dumt. Eller som Axel sa: Det där gör jag inte ouppvärmd. Han är smart den där Axel.
Feb. 2012
Ironiskt nog var igår även sista besöket hos sjukgymnasten på ett tag. Eller, får jag besvär får jag ju så klart komma igen men annars är det bara att bygga vidare på min muskelmassa.
 
Idag jobbade jag 11timmar, sprang 63minuter, lagade menlös mat (dock en grönsallad som grönsak) och sköt upp diskadet till imorgon.
 
Det enda som var som vanligt var The Mentalist kl. 20 i soffan - tyvärr utan trängsel då då.
 
The Mentalist-tittande i söndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela