vismut

Zzzzz

Publicerad 2013-10-27 16:35:26 i Allmänt

Vilken tur att det blev en timme extra idag så att det inte gjorde något att sovmorgonen blev lång. Det blev den väl egentligen igår också - vi ställde ingen klocka för vi lär ju vakna ändå. Jo då, vaknade gjorde vi men frukostätandet fick skyndas på för att hinna i tid till ridning/löpning.
Förresten började det här med tröttheten redan i fredags. Då var jag så spontan som jag kan vara och bara körde förbi gymmet 06.35 och fortsatte till jobbet istället för att göra min morgongymnastik...
 
Helgen i övrigt har innefattat shopping på Sharpman (inte jag dock, tyvärr! Ruggigt bra priser på Haglöfs, Didrickson mm.), Tinneröpromenad (Sasha hade GPS-klocka på sig men det gav inte så roligt resultat som jag hoppats på. Hon är dock sjukt snabb - 1.05min/km som snabbast!) och cykeltur. Inte några speciellt roliga bildbevis men lovar bild på min nyaste käresta senare i veckan när hon får komma hem.
 
Zzzzz (ja, man kan se min fot på bilden. Precis som man kunde när jag fimade Siris spex-film).
 
Nog för att Sasha klarar av större pinnar (stockar...) än man kan tänka sig så var den här faktiskt numret för stor.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2013-10-30 01:02:16

Jag vill se siris spexfilm också!

Postat av: Björn

Publicerad 2013-10-30 13:35:31

Hör med Åsa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela