vismut

Som en reklamfilm

Publicerad 2013-09-04 17:10:18 i Allmänt

Trots några timmars springande i "svamp"skogen var inte Sasha redo för natten när vi andra var det.
Snäääääääälla Björn, kan inte du leka med mig nu när Matte läser bok?
 
 
Hon inledde dock natten på golvet (eller i soffan - inte i sängen i alla fall) men under natten tog hon sig friheter hon inte gjort tidigare med mig i sängen. Vaknade till och kunde inte dra upp täcket då det låg något tungt på det. Aja, vid fötterna har hon legat tidigare. När klockan ringde hade hon dock lämnat fotregionen och jag möttes av en hårig brunett när jag skulle säga godmorgon till blondinen...
 
 
Mer film. Sasha känner inte igen sig själv när hon tittar på en gammal film när hon busade med en annan hund.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela