vismut

Tillbaka i stan

Publicerad 2013-09-15 16:56:53 i Allmänt

Dagarna i huset tickade på rätt snabbt även om jag blev lite rastlös då jag varken fick igång internet eller TVn och gick och la mig supertidigt två kvällar istället för att göra som sambon och läsa istället. Jaja, sova är ju också skönt (11h fredag-lördag!).
Det är ju inte bara att gå till affären och köpa det som man glömt när man bor ute på landet. Snälla som vi är så skulle vi fylla på toapappersförrådet innan vi åkte hem (vi trodde det var helt slut men vi hade bara inte hittat lagret...) så jag kombinerade cykling med handling i Björsäter. Det var en hel del cyklister vid affären och de fick sig ett gott skratt.
 
 
I övrigt inte mycket att notera från veckan. Dock har jag haft två gymnasieelever som gör projektarbete hos mig.
 
Idag har jag tittat på Ida när hon tränat terräng med hästen (och tuggat gräs efter absolut sista hoppet...) och själv sprungit tillbaka till stallet.
 
Jag MÅSTE ha en ny mobiltelefon men det finns ingen jag vill ha (jag vill ha med tangentbord igen) och jag vill inte betala en massa pengar heller. Tips mottages gärna.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-09-15 22:43:25

Ebay.co.uk

Postat av: P

Publicerad 2013-09-16 16:14:55

http://feber.se/iphone/art/253495/tangentbord_till_iphone_5/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela