vismut

Tystnaden är det bästa hånet

Publicerad 2013-09-25 20:46:00 i Allmänt

Ja nu var det ett tag sen det bloggades. Jag har varit upptagen. Frågar ni Ida har jag varit upptagen med min nya telefon spelandes Quizkampen (Bjoin57) (det blev tillslut Google Nexus 4). Jag lovade ju Åsa ett inlägg om irriterande försäljare men det är skitsamma. Mitt råd om man ska köpa telefon är att bestämma sig för abonnemang först - hemma i lugnan ro innan man beger sig ner till affärerna för att diskutera med säljarna. Bara så ni vet så ljuger dom väldigt mycket...
Helgen som gick tillbringades i Lidköping med lika delar fika och fix av hästtransport.
 
Kolla vad jag hittade i mormors jordkällare. Ett ludet ventilationsrör!
 
Väl hemma vaknade jag kl. 03:00 av att mina fötter låg utanför sängen - utputtade av en hund som tar sig fler och fler friheter.
Hon som låg och sov på den andra 90-madrassen (och sålunda inte påverkades av Sashas sovställning) var dock måttligt road av att det började att blixtra sådär mitt i natten. Äh, sånt där måste ju dokumenteras!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-09-26 17:52:13

välkommen i klubben!!

Postat av: PL

Publicerad 2013-10-15 16:29:38

Oh, quizkampen...livsfarligt...har just lagt till dig på listan. Må bäste man vinna!

Postat av: PL

Publicerad 2013-10-15 16:37:58

Åh, quizkampen, det är ju livsfarligt. Nåväl...let's spela! (Har skickat förfrågan.)

Postat av: PL

Publicerad 2013-10-15 16:38:45

Tredje försöket nu...mina kommentarer postas inte...men kontentan av de förra är iallafall att jag också spelar, och har utmanat dig nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela