vismut

Instagrambild, typ

Publicerad 2014-01-21 20:03:07 i Vardagsbekymmer

 
Jag hade ingen matlåda till igår så jag tog en tur till sjukhusets matsal (plan 11). När jag kom till trapphuset på plan 9 såg jag att det var en massa folk som köade en halvtrappa upp så istället för att pressa mig förbi tog jag hissen upp till plan 11.....bara för att konstatera att det var matkön som började där nere i källaren!!! Har aldrig sett något liknande men det verkade som att alla hälsouniversitetets studenter kommit överens om att äta i matsalen första dagen på terminen.
 
Istället tog jag mig till pizzeria Empoli och tog, hör och häpna, en sallad! Lugn bara lugn. Den var stor (och god) så jag fick allt i mig mina kcal ändå - även om jag fick tugga lite extra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela