vismut

I think I've got it, ohh I think I've got it

Publicerad 2008-08-31 21:37:05 i Allmänt

I veckan har jag blivit omvänd IGEN för förtiosjunde gången så nu tror jag att min teori om mina stackars små mutant-växter är rätt. Jag mailade fort som tusan (lite väl fort när jag läst mailet i efterhand) till Bossen och berättade om super-teorin men han har inte kommenterat det över huvud taget. Får väl vänta till tisdag o se...

I fredags gick vi till Platens och jag fick beröm på dansgolvet för att jag dansade så bra till så pass dålig musik. Japp, det är väl med det som med mig och människor. Jag kan låtsas vara trevlig mot personer jag ogillar om situationen kräver det. Ytterligare en superkraft?

Lördag förmiddag testade jag nya löparskor på Intersport i Tornby. De filmade mig när jag sprang, och svettades (pinsamt), på ett löparband. Då fick jag bevis för att min högerfot är skum inte bara när jag simmar ryggsim utan även när jag springer. Den såg ut att bara hänga&slänga. Jag har kollat med mamma och när jag var liten så var det högerfoten som gjorde att jag snubblade ibland så det är väl fel på den då. Mina nya Nike Air Zoom Structure Triax+ 11 har ett litet hålrum för ett chip, så om jag någon gång skaffar en Ipod så kan jag få min löparstatistik i öronen medan jag springer... (Ulrika: Jag köpte två nya par kallingar också om du undrar. Sen slängde jag fyra par när jag kom hem om du undrar det också.)

Sen var det svamptur/skogspromenad med Åsa och Johan. Som ni ser körde Åsa med trial and error-metoden för att undersöka vilka svampar som var ätliga och inte. Två stora smörgåsar räckte svampen i alla fall till. OBS inte den på bilden!


På kvällen blev det film och Mario Cart på Wii med Stefan, Lena, Christian, Annica och Axel.

Idag gymmade jag, badade bubbelpool och bastade - Simhallen är grym :-) Sen kom jag hem och hade lite tråkigt tills Christian kom på att han hade ännu tråkigare så Annica och han kom hit och åt hallonpaj och spelade Ticket to ride. När jag kommit sist pga Christians taskiga block åkte vi hem till Stefan och spelade mer Mario Cart. Jag är kass. Fast när jag koncentrerar mig så kan det gå ganska bra ett litet tag. Förklaringen till mitt usla TVspelande har jag föklarat tidigare här.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-09-01 15:53:13

1. Bra att du håller mig upplyst om kalsongstatistiken.

2. Det ser ut som någon har gnagt lite på svampen. Var det du Björn?

3. Jag blev lite avundsjuk på det där med bastun. AAAAHH!

Postat av: Björn

Publicerad 2008-09-01 18:00:25

1. I'll keep in touch.

2. Nej, bilden är arrangerad. Åsa bet på andra sidan först men det var inte så bra foto-ljus så vi fejkade en tugga för kortets skull.

3. Behöver jag säga att det både var ångbastu o vanlig bastu?

Postat av: Maria

Publicerad 2008-10-30 14:42:58

AH! Min fot ar ocksa helt flappig! det ar darfor jag inte kan trana. faktiskt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela