vismut

Examinerad

Publicerad 2009-12-13 20:45:13 i Allmänt

Yeah!

Idag var det hopp och lek och pepparkaka på avslutningen. Kycklingsim, bakåtcrawl, hundsim, kräftsim, vindkraftverket (hette något annat men man körde crawl/rygg om vartannat så man snurrade som en väderkvarn i vattnet och mådde illa) och folkrace (alla mot alla "allt" var tillåtet).

Jag frågade Magnus vad jag skulle tänka på i crawl (förutom vändningarna) nu när simskolan är slut. Han svarade "inget". Sen berättade han att jag bara ligger någon sekund efter vad han gjorde som bäst på 25m när han fortfarande tränade...

 

Berättade (skröt om) det här för Christian:

 

Limmet säger:
lol wth
Limmet säger:
lätt med crawl alltså?
Limmet säger:
har ju sett dina bentag i bröstsim
Limmet säger:
och där finns det ju endel o jobba på

Vismut säger:
var har du sett dom?
Limmet säger:
flera år sen i simhallen

 

Och han hade inte sett mina bröstsimsinlägg i bloggen så det där kom från hjärtat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela