vismut

Datum

Publicerad 2009-02-01 17:44:47 i Allmänt

I fredags spelade jag Settlers för första gången jag kan minnas. Innan jag började spela läste jag på olika taktiker på internet så nu skulle jag vinna direkt! Tyvärr gjorde jag ett riktigt nybörjarmistag direkt i spelets början, helt förblindad av mitt taktiska upplägg, så jag vann inte. Men nästa gång så!

I lördags var det operation hitta kakeldekor på Tornby. Det gick inget vidare. Helst skulle jag vilja ha en ljusgrön färg men jag hittar inget. Jag köpte dock dekor med akvariefiskar men jag tror att det var bortkastade 25:- för jag kommer aldrig vilja sätta upp dom på väggen....
Dessutom spenderade jag hela 8:- på IKEA. Jepp, en toaborste. Det var faktiskt pinsamt att betala. Tack för självscanning säger jag!

På kvällen blev det inflyttningsfest hos Stefan och Lena. "Alla" var där förutom Tyskland-Sebbe. Det var roligt men Platå har så usel musik så det drar ner betyget. Dessutom upptäcktes det att Lena (eller om det är Stefan) har ett kort på MIG på nattduksbordet. Jag känner mig hedrad!

Datum ja. Vissa datum sätter sig fast. Som t.ex. 7 april 2008. Det var sista gången som jag åt ägg till frukost med några få undantag. Nu har jag tagit upp den morgonvanan igen...

Idag har jag städat. Enorma mängder damm nu för tiden. Jag funderar på om det fortfarande är slipdammet som spökar. Jag hittade också ett papper som sa att jag ska gå i pension 1 april 2048. Sen har jag hunnit med den obligatorska gelgjutningen på labb också. Pannkakor och soffan resten av kvällen!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-08 09:20:34

ja det är klart du ska vara med på nattygsbordet ;) jag valde ju inte kortet för att stefan också är med och har mammas gamla 80talsglasögon på sig så han ser ut som ullabella...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela