vismut

Tillbaka hos pappa! aka Det som göms i snö

Publicerad 2010-04-15 20:51:54 i Allmänt

Minns ni när jag var arg för att någon tagit metanolen och acetylkloriden när jag skulle använda den i januari? Well, nu ryktas det att flaskorna är tillbaka i huset. Någon hade nämligen hittat en låda med vaktmästarens namn och universitetets adress på innehållandes mina flaskor samt en bordscentrifug från labbet mittemot. Vart? Tja, vid Tinnerbäcken...

Undrar om flaskorna är oöppnade. Jag ska nog försöka hitta dem imorgon.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-04-15 22:05:33

Men LOL.



Jag vill ha the full historia när du har varit där!

Postat av: SofiaA

Publicerad 2010-04-16 15:19:10

Weird!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela