vismut

Kärt barn har många namn

Publicerad 2011-12-27 20:40:25 i Allmänt

Ujujuj så det blåste inatt! I Motala, på madrassen jag hade tills jag köpte ny säng 2007, sover jag fantastiskt bra. Sängen är skön och det är så tyst-jämfört med Djurgårdsgatan. Väl hemma igen får man västliga vindar som verkligen försöker krossa mina fönster! Nej fy så dålig jag sov (om jag nu sov). Stoppade öronen fulla med fetvadd men ljudet från vinden filtrerades inte bort. Hemma bra men borta bäst?

Idag var det visst ta-med-en-förälder-på-BodyAttacken-dagen. Jag hälsade på Mias pappa vars stuga vi julmyste i för två veckor sedan:

Jag: Hej, jag heter Björn.
Mia: Pappa, det här är klassiker-Björn!
Pappan: Ah! Är det korv-Björn!

Hmmm.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-12-28 08:23:54

Hahaha!!! Ser ju ut som bilden du tog på mig när jag mumsade korv!

Postat av: Björn

Publicerad 2011-12-28 09:44:58

Haha. Ja, förutom att det är äkta snö på det här kortet!

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-12-28 11:27:04

Varför har du fetvadd hemma???

Postat av: Björn

Publicerad 2011-12-28 12:11:15

Öhhhhhhh. Inte en aning! Dessutom var förpackningen snudd på oöppnad. Kanske att jag köpte den när jag hade problem med öroninflammation/eksem i hörselgången men annars vet jag inte. Är det ovanligt att ha det hemma?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela