vismut

Tillbaka hemma

Publicerad 2011-12-26 21:53:16 i Allmänt

Tillbaka hemma efter en kort julhelg och nu finns det bara en enda tomte och en julgardin kvar i lägenheten. Allt annat åkte upp på vinden direkt - är julen slut så är den.

Det är grymt bra att ha bloggen som dagbok så att man inte gör samma misstag igen. Veckan efter jul förra året var jag tydligen lite nere, mycket på grund av att min formtopp försvunnit. Lösningen på problemet skulle alltså vara spaghetti på julbordet så att inte energidepåerna i musklerna skulle tömmas. Sagt och gjort. På julaftonskvällen, när vi åt rester från middagen, kokade jag mig lite spaghetti till köttbullarna - pappa tyckte nog inte att det var helt OK.


Körde bil för första gången på evigheter (körde jag något i somras?) idag. Klarade mig med två kärringstopp :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela