vismut

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Publicerad 2011-07-16 11:39:29 i Allmänt

Igår var jag nere på stan för att köpa öl till kvällens party hos Stefan&Lena. Jag hade sett fram mot festen för vi skulle ner på stan efter och jag har inte varit på något uteställe sen november så det skulle bli roligt. MEN...

...utanför systemet träffade jag Umesh som hade andra planer för helgen. Han undersökte möjligheten för mig att följa med men det gick inte - just då. I morse ringde han mig och sa att det löst sig så snart åker jag iväg. Vart? Det får ni se senare!

Utanför akademibokhandeln fick vi stå ett tag när det verkligen öste ner regn. Lite som när Umesh och jag var på Järvzoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela