vismut

Man får ändra sig

Publicerad 2011-07-08 00:05:15 i Allmänt

Ja det får man faktiskt. Det där med korthårig brunett gäller inte längre. Korthårig blondin är det från och med nu. I alla fall i sommar. Mm, för vid min senaste klippning ute i Alguvi tyckte den ena av mina två frisörer (en av dem vågar inte fixa nacken längre...) att jag blivit blond och några dagar senare sa Hanna detsamma. Jag har inte tänkt på det men idag såg jag det själv - Björn 2 år är på väg tillbaka!

Dagen i bilder:

Jag fick åka till Lambohov för att hämta det jag glömde igår och tänkte på hur mycket som hänt i Lambo sen 2002. Här är det nu fullt med hus men då var det bara en åker. Tur det finns en bankomat i Lambohov nuförtiden.

 

På väg från Lambohov såg jag mogna skogshallon så jag gav mig iväg till mitt superhallonställe, men vad har hänt? Nästan alla buskar var borta?

 

Istället hittade jag smultron men det är så drygt att plocka. Trots att det såg ut att vara ganska mycket och att jag plockade rätt många minuter så fick jag knappt så att det täckte botten. Jag fick nog fler myggstick faktiskt.

 

Även om det ser ut att vara en gigantisk hink så är den rätt liten

Sen var det dags för sista passet på simskolan. #1 och jag räknade fel så vi simmade 3100m nonstop istället för 3000m. Det gick så jäkla bra! 53min tog det vilket är snabbare än jag simmade Vansbro 2009 på. Jag är så spänd på att se hur fort jag kan simma i år!

Efter det var det häng med Attackare i Trädgårdsföreningen. Landdart och krocket spelades. Jag torskade faktiskt min första krocketmatch för i år men tog snabbt tillbaka kungakronan i returmatchen.

 

Hanna: Nu syns det inte så bra här men ska inte pilarna hålla längre än två dagar?

 

Mot slutet blev det svårt att se bågarna.

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2011-07-08 12:33:02

Appapapapapp.. sakta i backarna nu.. FÖRSTA förlusten? Räknas inte den krossningen du åkte på hemma hos oss, tror det var vid detta tillfälle:

http://vismut.blogg.se/2011/june/and-it-hurts-with-every-simtag.html

Sigge garvar läppen av sig åt ditt försök att mörka statistik!

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-07-08 12:35:36

Kryptisk, återigen :)

Postat av: Björn

Publicerad 2011-07-08 12:43:29

Johan: Ärligt? Spelade vi ens då? Jag vet att spelet var med men spelade vi? Och förlorade jag? Knappast att Sigge kan räknas som vittne!



Åsa: hMM?

Postat av: Björn

Publicerad 2011-07-08 12:50:26

Ok då, Johan. Nu har Åsa berättat att hon och jag var hopplöst efter dig. Grattis så j***a mycket då. Vann jag returmatchen?

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-07-08 22:28:22

Inte bitter över förlusten eller?



Btw, vårdslöst med pilarna!

Postat av: Fredrik

Publicerad 2011-07-30 00:16:06

Hej,

Såg att ni haft otur med pilarna. Skicka oss ett mail på [email protected] så kan vi ordna så ni får nya plastkroppar.

Mvh

Fredrik

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela