vismut

Överbevisad

Publicerad 2011-07-14 17:43:29 i Allmänt

Åsa (eller Johan??) skickade just över bevis som visar att det faktiskt spelades krocket den där gången i juni (ang. den här diskussionen).



Åsas blogg från den dagen kan man också läsa följande:
"Björn kom ut och tittade på när vi städade, spelade lite krocket och åt glass, men mest distraherade han nog johan från garagejobbet genom uppmuntran av pet-raketprojektet :)"

Jaja, två mot en så jag får väl erkänna mig besegrad.


Jag kan passa på att be om hjälp. Den där kepsen jag har på mig på kortet är borta. Har någon sett den? Min skärmmössa skyddar inte känsliga områden lika bra...

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-07-14 17:59:03

Vad är skillnaden mellan keps och skärmmössa??

Postat av: Björn

Publicerad 2011-07-14 18:14:20

Ja du. Den jag kallar keps täcker hela huvudet medan den jag kallar skärmmössa bara har typ ett svettband och en skärm. Så tänker jag i alla fall.

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-07-15 08:35:13

Brukar dom inte kallas skärmkeps då? Eller jag vet inte...

Postat av: Björn

Publicerad 2011-07-16 08:31:20

Nä jag vet inte heller. Kanske.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela